27 juli: piranha vissen

27 juli 2018 - Pantanal, Brazilië

27 juli: piranha vissen

Deze foto werd gemaakt op 27 juli 2018 in Pantanal, Brazilië met een Nikon Coolpix S7000.

1. Iedje:
    28 juli 2018
    He Valerie, wel op PIRANHA'S vissen en door een veld (achtertuin) tussen de kaaimannen lopen. En dan niet met de kanotocht meegaan, vanwege een iets gezien hebben in het water door je zoon, die dit helemaal niet had moeten opmerken in jouw nabijheid, beter gezegd niet hardop had moeten zeggen . Maar goed ik heb zo'n begrip voor jouw angst (het woord slang is hier in huis al taboe om uit te spreken). Een confrontatie van het zien was misschien wel een medicijn voor jou om het minder erg te gaan vinden. We zullen het nooit weten. Jij lekker geblogd ipv. kanoën en daar boffen wij weer mee . Dat doe je geweldig.
    Alles over deze tocht zal Sjak ons moeten vertellen morgen in een blog. Heet van de naald zoals dat heet. Al heeft Valerie de blog ster van het stel het af laten weten wij zijn stik nieuwsgierig naar de afloop. Dat zal dan ook wel meevallen. Valerie het komt allemaal goed. Veel liefs voor allemaal.